πως στριβουμε εμεις....

Ο τροπος που οδηγαμε στον δρομο , στην πιστα , στο χωμα , στο βρεγμενο κλπ +tips

Συντονιστές: kostasRR, Spartiatis, nick!

πως στριβουμε εμεις....

Δημοσίευσηαπό nikosts » 17 Μάιος 2010, 23:53

διαβαζοντας το πολυ καλο αρθρο πως στριβει η μοτοσυκλετα εχω την εξης απορια...
ποια ειναι η θεση του δικου μας σωματος ομως?? εχω παρατηρησει (μονο απο προσωπικη εμπειρια οποτε η πιθανοτητα σφαλματος ειναι αυξημενη και γιαυτο ζηταω την γνωμη σας) οτι το ελαφρυ σκιψιμο προς τα μπροστα και μετατοπιση του σωματος προς την μερια που πλαγιαζει η μοτοσικλετα βοηθαει....
επισης και προεκταση του γονατου βοηθαει (δεν το ακουμπαω κατω για πολλους λογους)..
υπαρχουν καποια στανταρ πραγματα??
εχω δει καποια πραγματα που στην πραξη μου φαινονται λαθος, οπως ειναι η μετατοπιση του σωματος προς την αντιθετη κατευθυνση απο αυτην που πλαγιαζει η μηχανη, πραγμα που αναγκαζει τη μηχανη να πλαγιαζει περισσοτερο οπως εχω παρατηρησει... ομως εχω δει οτι το χρησιμοποιω σε αναστροφες μικρης διαμετρου για να κρατησω ισορροπια...
επισης και η ορθια σταση του σωματος (μην παει ο νου σας σε περιεργα πραγματα :ela: ) δεν βλεπω να ειναι σωστη..
τελος ακουσα οτι το δυνατο πατημα (χτυπημα) στο πατακι που βρισκεται στην εσωτερικη μερια της στροφης ευθυγραμμιζει τη μηχανη... μου φανηκε λαθος ή τουλαζιστον εξειδικευμενο και ισως επικινδυνο να το δοκιμαζει καποιος στο δρομο αυτο και ποσο μαλλον οταν ειναι νεος οδηγος..

οποτε οι εμπειροι παρακαλειστε να μας διαφωτισετε!
www.Freebikers.gr Το καλύτερο moto forum!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
nikosts
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 6198
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2009, 21:56
Τοποθεσία: athina

Share On:

Share on Facebook Facebook Share on Twitter Twitter

Δημοσίευσηαπό kostasRR » 18 Μάιος 2010, 01:38

ενα μικρο κειμενο που ειχα βρει απο αλλο φορουμ αλλα δεν θυμαμαι απο ποιο.. :scratch: :scratch:


Ενα πολυ σημαντικο θεμα περαν του χειρισμου τις μηχανης μας ειναι το σωμα μας, το οποιο βοηθαει πολυ στο να στριψουμε εχοντας καλη εισοδο ροη μεσα στην στροφη και καλη και γρηγορη εξοδο.

1.Ας υποθεσουμε οτι εχουμε μια δεξια στροφη μπροστα μας, η πρωτη μας κινηση ,σαν σωμα μιλαω παντα και οχι ως χειρισμο τις μηχανης, ειναι να φερουμε τον ποπο μας(!) προς τα δεξια ετσι ωστε ο μισος να ειναι εξω απο την δεξια ακρη τις σελας.

2. πρεπει να θυμαστε πως οπου ειναι το κεφαλι μας εκει ειναι και το σωμα μας, πραγμα που σημαινει πως αν το κεφαλι ειναι με κατευθυνση ας πουμε στον δεξι καθρεφτη ( αν εχουμε), στην ευθεια του κεφαλιου μας και πισω μας ειναι το σωμα μας.
Η θεση λοιπον του κεφαλιου μας πρεπει να ειναι δεξια και ,στο υψος του καθρεφτη ετσι ωστε να ερθει μονο του το σωμα μας στην σωστη θεση.
Το βλεμα πρεπει να ειναι στην εισοδο και στο βαθος της στροφης μας και εκει που θελουμε να την οδηγησουμε, διοτι ως γνωστο οπου κοιταμε εκει παει η μηχανη.

3.Tο δεξι μας ποδι το βαζουμε στον δεξι μαρσπιε πατωντας στην μυτη του ποδιου μας, και το ανοιγουμε προς τα δεξια.

4.Kατεβαζουμε τον ώμο μας προς τα κατω και δεξια, ετσι εχουμε καλυτερη αισθηση της στροφης και της κλισης που θα δωσουμε. Αλαζουμε και μεταφερουμε το κεντρο βαρους με αυτο τον τροπο, οποτε μειωνεται ο φοβος για την κλίση που δινουμε στην μηχανη μας.

Και το λεω ετσι απλα για να το καταλαβουν ανθρωποι που δεν ειναι ειδικοι στο γυροσκοπικο φαινομενο και αλλα τετοια.

5.Tο αριστερο χερι καλο θα ηταν να ακουμπαει στο αριστερο ακρο του ρεζερβουαρ, οποτε σε συνδυασμο με το δεξι μας χερι (ετσι οπως εχουμε κατεβασει τον ομο και χωρις να σφιγκουμε τα χερια μας στα γκριπ) εχουμε τον απολυτο ελεγχο του μπροστινου μας.

6.Μεσα στην στροφη ,δηλαδη στο απεξ το κεφαλι και το βλεμα μας ειναι καρφωμενο δεξια και στην ακρη τις ασφαλτου και στο τερμα οσο βλεπουμε,θα δειτε οτι πολυ ευκολα θα εχετε ξυσει γονατο και θα κινειστε με ασφαλεια και πιο γρηγορα.
Βασικο ειναι βεβαια οτι το γκαζι το κρατατε σταθερο αναλογα το ποσο γρηγορη ειναι η στροφη χωρις νευρικα ανοιξε -κλεισε του γκαζιου.

7.Στην εξοδο αρχιζουμε να κοιταμε παλι προς τα δεξια και το τερμα της στροφης και εκει που θελουμε να οδηγησουμε την μηχανη μας .
Κοιτωντας μακρια στην εξοδο ,ανοιγουμε το γκαζι σταθερα και προοδευτικα [Οχι δαγκωμα του γκαζιου αποτομα διοτι εχουμε τον αμεσο κινδυνο του χαι σαιντ (πολυ πονος)] μεχρι οσο μας παιρνει η ευθεια που ερχεται μετα την στροφη, (οσο πιο μακρια κοιταμε τοσο επιβραδυνεται η ταχυτητα στα ματια μας και ετσι εχουμε καλυτερο κοντρολ για το τι θα κανουμε) .
Σχεδον ταυτοχρονα , εχουμε αρχισει και σηκωνουμε την μηχανη μας στην εξοδο της στροφης, για να εχουμε εξασφαλισει μεγαλυτερη προσφυση του ελαστικου μας και να αντεξει το ανοιγμα στο γκαζι μας.

Το ιδιο με τα παραπανω κανουμε και στις αριστερες στροφες αντιστοιχα.
www.freebikers.gr
Άβαταρ μέλους
kostasRR
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 10645
Εγγραφή: 27 Μάιος 2009, 22:02
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα:: ΚΩΣΤΑΣ
moto: HONDA CBR 600RR

Δημοσίευσηαπό nikos-fazer » 18 Μάιος 2010, 01:45

Ωραιο κειμενο!
I've got heavy metal music in my blood, and I'd like to get it to you if I can!

Αν ο κοσμος ηταν Free δε θα Rock...
Keep Rocking!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
nikos-fazer
 
Δημοσιεύσεις: 3573
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 22:33

Δημοσίευσηαπό Spartiatis » 18 Μάιος 2010, 01:55

πολυ καλο...

δεν θα μπορουσα να το εξηγησω καλυτερα...

αλλά η αληθεια ειναι οτι αν δεν βγεις εκει εξω να τα βαλεις ολα αυτα σε πραξη κ να τα δεις κ μονος σου....δεν....

βγες χαλαρος κ παιξε...μην το ζορισεις κ θα δεις, θα 'ρθει μονο του...
«Ω ξειν αγγέλειν Λακεδαιμονίοις ότι τήδε κείμεθα τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι»

"ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ" www.FreeBikers.gr

Το καλύτερο δώρο για τον αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα του!!!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Spartiatis
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9903
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 22:48
Τοποθεσία: Κορυδαλλός (απ' έξω)
Όνομα:: Δημήτρης
moto: CBR 1000 RR '04

Re: πως στριβουμε εμεις....

Δημοσίευσηαπό ZEFOS1100XX » 18 Μάιος 2010, 02:09

Προσωπικα ειμαι της γνωμης οτι οσο ωραιες και αν ειναι αυτες οι συζητησεις , το καλυτερο ειναι να αποκταει κανεις εμπειρια σε πραγματικες συνθηκες και οχι με ποστ....ναι μεν βοηθαει , αλλα πεφτουνε πολλες γνωμες και μετα πρεπει να πεσει πολυ ''φιλτραρισμα''......(!)


Το καλυτερο ειναι η θεωρια να συνδυαζεται με πραξη με καποιον που να εμπιστευεσαι και να μαθαινεις κατι θεωρητικα το οποιο ευθεως να εφαρμοζεις στην πραξη!

...φυσικα το καλυτερο περιβαλον για κατι τετοιο ειναι η πιστα (και το ασφαλεστερο).




απο την αλλη για να βοηθησω λιγακι:
nikosts έγραψε:.... το ελαφρυ σκιψιμο προς τα μπροστα .....

ΛΑΘΟΣ!!! :shock:
freebikers.gr zefos R1
freebikers.gr zefos virago
freebikers.gr zefos eliminator

...πλεΟν/παρΟν/λοιπΟν με ΟΜΙΚΡΟΝ!!...
NikosZL400 έγραψε:Ουδεις ασφαλεστερος εχθρος εκ του ευεργετηθεντος αχαριστου...
Άβαταρ μέλους
ZEFOS1100XX
Club FreeBikers
Club FreeBikers
 
Δημοσιεύσεις: 27251
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 23:49
Τοποθεσία: Port of Lions - Greece

Δημοσίευσηαπό Dashmod » 18 Μάιος 2010, 02:17

Νίκο για το δικό σου μέχρι και τα 100-120 (σε κλειστές στροφές πάντα) θέλει οδήγηση σαν motard...σωμα από την ανάποδη και το εσωτερικό (προς το εσωτερικό τις στροφής) πόδι τεντωμένο μπροστά.
Επίσεις, ΜΗΝ σκύβεις μπροστά...όρθιο το σωμα και πάντα 90 μοίρες από τον δρόμο. Δοκίμασε το και θα δεις...

ψάξε στο youtube για motard οδήγηση και παρακολούθησε τι κάνουν, αφήνοντας το ντριφτ κομμάτι για αργότερα...

Αν συναντηθούμε από κοντά θα στα πω αναλυτικά

Υ.Γ. μην το κάνεις στην εθνική...θα γελάει ο κόσμος. Σε ανοιχτές στροφές ή στροφές με πολλά ακολουθείς αυτό που ποσταρε ο κώστας....
Δεν ευθύνομαι για οτιδήποτε είναι γραμμένο πάνω από αυτή την γραμμή

Braters.gr ...ένας Πρόεδρας Brat..
Freebikers.gr ...Mega Spammer
DotTV.gr ...Το πρώτο και μεγαλύτερο κανάλι στο Internet
3wSOL.gr - WWW Solution - Κατασκευή Site
Άβαταρ μέλους
Dashmod
SPAMinistrator
SPAMinistrator
 
Δημοσιεύσεις: 10019
Εγγραφή: 25 Μάιος 2009, 00:36
Τοποθεσία: root#
Όνομα:: Γιάννης
moto: Vmax 1200

Δημοσίευσηαπό GEO1340 » 18 Μάιος 2010, 02:19

Spartiatis έγραψε:πολυ καλο...

δεν θα μπορουσα να το εξηγησω καλυτερα...

αλλά η αληθεια ειναι οτι αν δεν βγεις εκει εξω να τα βαλεις ολα αυτα σε πραξη κ να τα δεις κ μονος σου....δεν....

βγες χαλαρος κ παιξε...μην το ζορισεις κ θα δεις, θα 'ρθει μονο του...



Ακριβως.!!!!!!!!!!! Περα απο 2-3 βασiκα πραγματα τα υπολοιπα ερχονται με την εμπειρια τα χιλιομετρα τον πειραματισμο και την αντιληψη του καθενος....
Απλα δεν υπαρχει απολυτος κανονας, ακομα και στους αγωνες ο καθε οδηγος εχει το δικο του στυλ οδηγησης.........
Άβαταρ μέλους
GEO1340
 
Δημοσιεύσεις: 3530
Εγγραφή: 31 Δεκ 2009, 13:59

Δημοσίευσηαπό g_pal80 » 18 Μάιος 2010, 08:35

επισης και προεκταση του γονατου βοηθαει (δεν το ακουμπαω κατω για πολλους λογους)..



δηλαδη ακουμπας αμα θες??? :mal: :mal: :bouxaxa: :bouxaxa: :bouxaxa: :bouxaxa: :bouxaxa:







καλο κειμενο αλλα, ΔΕΝ ισχυει για ολα τα μοτο.τα ss οδηγιουνται ετσι.
ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ, Ο ΕΝΑΣ ΔΩΡΟ!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
g_pal80
 
Δημοσιεύσεις: 3051
Εγγραφή: 11 Ιουν 2009, 09:16
Τοποθεσία: ΕΛΕΥΣΙΝΑ
Όνομα:: Γιώργος
moto: CBR1000RR, Astrea Grand

Δημοσίευσηαπό nikosts » 18 Μάιος 2010, 09:51

ευχαριστω παιδες! οπως λετε η πραξη ειναι ο καλυτερος δασκαλος! αλλα σκοπος ειναι να την χτισω σε καλες βασεις.... και επειδη κρινεται ακομα και η ζωη μας απο αυτο θελω να τελειοποιω και τις λεπτομεριες ακομα.

g_pal προς απαντηση σου..ΝΑΙ εχω ακουμπησει γονατο, οταν ειχα καινουρια λαστιχα κατι που εγινε αθελα μου και χωρις να εχω εμπειρια με αποτελεσμα να τρομαξω πανω στη στροφη και παραλιγο να πεσω... και δν το κανω γιατι δεν εχω ξυστρες, λαστιχα, δρομους και προπαντως τα κοτσια για κατι τετοιο..
www.Freebikers.gr Το καλύτερο moto forum!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
nikosts
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 6198
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2009, 21:56
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό kostasRR » 18 Μάιος 2010, 10:55

φροντισε οταν ξεκινησεις να "πειραματιστεις" η μηχανη σου να ειναι σε αριστη κατασταση, και μην το βαλεις σκοπο οτι παω ξυσω, αυτο θα ερθει σιγα-σιγα μονο του.
www.freebikers.gr
Άβαταρ μέλους
kostasRR
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 10645
Εγγραφή: 27 Μάιος 2009, 22:02
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα:: ΚΩΣΤΑΣ
moto: HONDA CBR 600RR

Δημοσίευσηαπό GEO1340 » 18 Μάιος 2010, 15:00

kostasRR έγραψε: και μην το βαλεις σκοπο οτι παω ξυσω, αυτο θα ερθει σιγα-σιγα μονο του.


Αυτο εξ'υπακουεται.... :eek:
Άβαταρ μέλους
GEO1340
 
Δημοσιεύσεις: 3530
Εγγραφή: 31 Δεκ 2009, 13:59


Επιστροφή στο Οδήγηση

Συνδεδεμένα_Μέλη

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης